11 sie 2015

35. Never don’t mind about a thing

Tytuł bloga: Never don’t mind about a thing
Autor: Yehet
Opis: Jeden wypadek zmieni ich życie.
Seoul rok 2015 późna godzina, ciemne uliczki oświetlone tylko latarniami, które dawały nikłe światło padające na samotnie idącą moją postać wąskimi uliczkami. Chodziłem tędy prawie co dziennie, ale zawsze miałem dziwne wrażenie, że ktoś mnie obserwuje. Ale to było tylko złudzenie pewnie przez tak późną porę, tak sobie tłumaczyłem . Skręciłem w kolejną alejkę zbliżając się do neonowego napisu zerknąłem na drogi zegarek na nadgarstku z myślą, że mam jeszcze trochę czasu. Podszedłem do drzwi popychając je lekko. Do moich nozdrzy niemal od razu dostał się ostry zapach papierosów i alkoholu. Krocząc w głąb pomieszczenia do uszu docierał coraz bardziej donośny ale zgłuszony odgłos muzyki. Idąc pewnie dalej wszedłem do pomieszczenia, witając się z przyjaciółmi, zatracając się w swojej codzienności.
Kategoria/Tagi: Romans, Komedia , Fluff, NC-17, Main!XiuChen, pobocznie BaekYeol i HunHan
Status: Trwające

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz