7 wrz 2015

40. We are dying from overthinking

Tytuł bloga: We are dying from overthinking
Autor: ღ Sejin ღ
Opis: Losy jednych zależą od decyzji, jaką podejmą; innych od tego, którą drogę wybiorą. Moje natomiast w posiadanie objęło wydarzenie sprzed lat, a dalej decydować o nim będą... TRZY PSY. Wszystko przez zieloną łopatkę.

Nie wytrzymałem i upuściłem zakupy na podłogę. Butelki z winem pękły tworząc czerwoną kałużę. Rozsypały się zupełnie jak moje serce, na małe kawałeczki. W oczach wlepionych w Chanyeola pojawiły się łzy dokładnie w momencie, w którym nasze spojrzenia się spotkały.
Wtedy zrozumiałem.
Bawił się mną. Wiedział, że gdy tylko Jongin i Kyungsoo wrócą z wakacji, ja wrócę do swojego mieszkania, o którym miałem mu dzisiaj powiedzieć. Bo po co miałbym z nimi zostawać. Opiekowałem się tylko psami Kaia. To było moje zadanie.
Opieka nad psami. Nie zakochiwanie się w sąsiedzie.
Zacząłem uciekać. Nie reagowałem na nawoływania Parka. Nie chciałem go słuchać i widzieć. Nie chciałem niczego.
Może jedynie oprócz świętego spokoju i braku tego nieszczęsnego bólu gdzieś w okolicach serca.
To była miłość?
Kategoria/Tagi: Exo, Romans, Fluff, Crack, Slight!angst, BaekYeol, KaiSoo, HunHan
Status: Trwające


1 komentarz:

  1. Adres bloga został zmieniony. Obecny to: http://art-of-yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń